Tweet
 

 

Korisnik(a) pregleda ovu temu: 1 Gost(a)

669 views

ajmo malo vezbice..znam da vas mrzi ali da se zategnemo malo za sledece leto.. :)

Autor Poruka
zoka
Junior Member
*

Poruka: 42 Pridružen: Nov 2013 Ugled: 0 Status: Nije na vezi
Poruka: #1
ajmo malo vezbice..znam da vas mrzi ali da se zategnemo malo za sledece leto.. :)
Verovatno ste svesni da bi trebalo da učinite nešto za sebe i krenete sa nekom You are not allowed to view links. Register or Login to view., ali nikako niste motivisani za to. Možda ste ranije pokušavali da idete u teretanu ili na aerobik ali to nije potrajalo. Istina je da vežbanje, ipak, može biti zabavno! Potrebno je samo da nekoliko stvari prilagodite sebi.1. Vrsta vežbanja za vasNe morate da se bavite aktivnostima koje ne volite, samo zato što tako sagorevate više kalorija ili bolje oblikujete mišiće. Najvažnije je da pronadjete zabavan način da budete aktivni. Poenta vežbanja je da obogati vaš život, a ne da ga zagorčava.
Postoji mnogo različitih načina vežbanja. Igranje uz muziku koja vas inspiriše, zatim pešačenje, plivanje, vožnja bicikla, skakanje na trambolini, igranje badmintona ili fudbala sa decom…
Čak iako mislite da mrzite vežbanje, mislim da možete pronaći aktivnost koja će vas radovati.

2. Vreme za vežbanje u toku danaUkoliko ste zacrtali da počnete sa vežbanjem u 6 sati ujutru, a inače jedva ustajete iz kreveta u 7 i 30, teško da ćete ispuniti svoj cilj.
Ako morate sebe da prisiljavate da izadjete napolje po mraku, a to vam nimalo ne pričinjava zadovoljstvo, verovatno nećete istrajati u želji da vežbate na taj način.Istina je da većina nas može naći deo dana pogodan za uživanje u fizičkoj aktivnosti. Na primer, možete iskoristiti pauzu na poslu da pobegnete iz kancelarije u brzu šetnju, ili možete svoju dnevnu rutinu iskoristiti da budete aktivni – umesto automobilom na posao dolazite biciklom ili peške.Pronadjite doba dana kada vežbanje predstavlja vreme samo za vas, a ne zadatak koji treba otaljati.3. Mesto za vežbanjeMožda ste osoba kojoj ne prija teretana, jednostavno tamo se ne osećate opušteno. Neki, medjutim, vole da treniraju u teretani zbog motivišuće atmosfere koju čine muzika, kvalitetna oprema, instruktori i društvo.Pored teretane imate mnogo drugih opcija, pa izaberite onu koja je najviše po vašoj meri:
- vežbanje uz DVD kod kuće
- možete kupiti opremu i vežbati sami
- aerobic, pilates, joga, You are not allowed to view links. Register or Login to view.
- You are not allowed to view links. Register or Login to view., trčanje, You are not allowed to view links. Register or Login to view.…4. Društvo za vežbanjePoslednji faktor za zabavno vežbanje je društvo u kome ćete to činiti. Može vam veoma prijati da vežbate sa prijateljima, naročito ako se opredelite za neku timsku sportsku aktivnost. To vam može biti dodatni motiv da se sastanete.Izaberite prave ljude sa kojima ćete vežbati., one koji su sličnih sposobnosti i kondicije kao i vi, i koji deluju motivišuće na vas.Možda vam ipak najviše odgovara solo varijanta – zašto da ne.Kombinujte faktore koje sam navela dok ne dodjete do prave kombinacije za vas, one koja omogućava da se aktivirate na zabavan način.

BRZO HODANJE..
Veoma je malo fizičkih aktivnosti kojima se možete baviti bez obzira na godine i kondiciju koju imate.Hodanje je odličan izbor vežbanja, naročito ako biste želeli da smršate. Možete ga upražnjavati na  pokretnoj traci u obližnjoj teretani kada vremenski uslovi nisu blagonakolni, ali pravi je užitak izlazak u prirodu po lepom vremenu.Ipak, postoje pravila kojih se treba pridržavati ukoliko očekujete prave efekte:
- Hodajte najmanje 5 puta nedeljno;
- Kontinuirano (bez stajanja) bar 30 minuta;
- Intenzitet hodanja treba da bude takav da možete da govorite, ali vam je dah ubrzan.Pri tom, vodite računa da vam tehnika hodanja bude ispravna: držite bradu podignutu i gledajte ispred sebe, savijte ruke pod uglom od 90 stepeni i pokrećite ih naizmenično do nivoa ramena. Ukoliko redovno pešačite, vaš ritam će biti sve brži i brži. Pokušajte da povećate vreme za šetnju bar 2 minuta svake nedelje.Vaš kardiovaskularni sistem će postati jači, a metabolizam će se ubrzati. Kako budete ubrzavali ritam, procenat sala u vašem telu će se smanjivati.Ne očekujte uspeh preko noći, budite uporni i rezultati će biti očigledni. Ako ništa drugo, smanjićete nivo stresa, popraviti raspoloženje i disati punim plućima!
(Poslednja izmena: 15.11.2013. 12:05 PM od zoka.)
15.11.2013. 12:03 PM
Find Quote


Skoči na Forum: